<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6653848\x26blogName\x3dLes+soucis+graves\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://lessoucisgraves.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://lessoucisgraves.blogspot.com/\x26vt\x3d-8907436917196501843', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 27, 2006

"...έχουν σφραγίσει απ' έξω"

Κάποιος έχει στρογγυλοκαθίσει στο στέρνο μου. Ανασηκώνεται κι ανακουφίζομαι παροδικά, καθώς εισπνέω βαθειά, κι, όταν εκπνέω, πάλι με καταπλακώνει.

Μ’ αρέσει που το στέρνο με το στερνό παίζουν με μία οξεία. Κι ένας οξύτατος σαδισμός ακονίζει τις καρφίτσες μέσα στον αγκώνα καθώς το μολύβι σχεδιάζει.

Ένα ανοιξιάτικο λιβάδι, το κεφάλι σου στα πόδια μου, υπάρχουν χίλιοι τρόποι να αρπάξει ο χειμώνας τη μέρα, ισημερία, το κεφάλι μου στα χέρια μου.

Πώς η αίσθηση ότι θα χαθούν όλα προϋποθέτει πως όλα βρίσκονται μέσα στα χέρια σου. Στα χέρια μου. Μια γεύση θεόπικρη..

5 Comments:

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 28, 2006 3:08:00 π.μ., Blogger Pegasus είπε...

"το μαύρο τριαντάφυλλο μου τρύπισε το δάχτυλο... σου μάτωσε το δάχτυλο το μαύρο τριαντάφυλλο..." (Σάνυ Μπάλτζη)

Βελόνες, αγκάθια, την ίδια δουλειά κάνουν...

Και η γεύση πάντα πικρή...

 
Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 28, 2006 3:09:00 π.μ., Blogger Pegasus είπε...

Εννοούσα τις καρφίτσες (=βελόνες)

 
Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 28, 2006 3:59:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος είπε...

είσαι μυστήριο πλάσμα εσύ, ω ναι τώρα είμαι σίγουρη!

 
Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 29, 2006 9:02:00 μ.μ., Blogger Καπετάνισσα είπε...

Μέσα στα χέρια μου/σου η ζωή.
Εκεί. Όλα.

Κι εκεί στο στέρνο αριστερά, το σπουδαιότερο.
Να τ' αφουγκράζεσαι.

 
Τετάρτη, Οκτωβρίου 04, 2006 12:13:00 π.μ., Blogger Areth είπε...

καλό πρωί, κυρίες μου.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home