<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6653848\x26blogName\x3dLes+soucis+graves\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://lessoucisgraves.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://lessoucisgraves.blogspot.com/\x26vt\x3d-8907436917196501843', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Παρασκευή, Φεβρουαρίου 23, 2007

"...το ίδιο κάνει να σ'αγαπώ μέσα στους άλλους..."



7 Comments:

Παρασκευή, Φεβρουαρίου 23, 2007 2:53:00 μ.μ., Blogger Sakis είπε...

Τί όμορφο! ''Το ίδιο κάνει!''...

Ο συνονόματός μου, λέει; Θα μου πεις, τί ρωτάω, τώρα... Αφού μας τον προτείνεις... Ίσως, αν βρω χρόνο, να του ρίξω κανά βλέφαρο! Καλό σ/κ!

Υ.Γ.: Ευχαριστώ για το διαμαντάκι! Επιφυλάσσομαι για το παλιό μου χρέος... Ξέρεις εσύ... Απλά, το ξαναθίγω, εις ένδειξη πως δε σ' έχω ξεχάσει... (Σάκης)

 
Κυριακή, Φεβρουαρίου 25, 2007 5:37:00 μ.μ., Blogger northaura είπε...

σαν αυτο που ελεγα εγω προψες με πολυ λιγοτερη ποιηση "η σοφια του anyone like you" ε;

 
Κυριακή, Φεβρουαρίου 25, 2007 11:37:00 μ.μ., Blogger Areth είπε...

Σάκη,
ο συνονόματος κάνει τρομερά πράγματα με την αφήγηση, παίρνω ανάσα κάθε φορά που τον διαβάζω...:)
Αναμένω θαύματα και χρωστούμενα..

northaura,
θα έλεγα μάλλον 'η ποίηση του anyone like you', αλλά όπως και να το πεις το ίδιο κάνει:)

 
Τετάρτη, Φεβρουαρίου 28, 2007 2:06:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος είπε...

Κοίτα, Αρετή, δεν είμαι κι ο μάγος Χουντίνι ή του Οζ... Ή ο Ντέιβιντ Κόππερφιλντ... Επομένως, μην περιμένεις να εξαφανίσω το άγαλμα της Ελευθερίας... Κι ύστερα, ως εκ θαύματος, να το επανεμφανίσω... :-) Έπειτα, το θαύμα θέλει πίστη... Η πίστη μέχρι και βουνά μετακινεί, λένε... Αλλά, δυστυχώς, όταν ο Θεός έβρεχε πίστη, μερικοί μερικοί, ονόματα δε λέμε, πρόσωπα και υπολήψεις δε θίγουμε, απερίσκεπτα κρατούσαν αλεξιβρόχιον... :-) (Σάκης)

 
Τετάρτη, Φεβρουαρίου 28, 2007 2:46:00 μ.μ., Blogger Μαρκησία του Ο. είπε...

Πραγματικά πολύ ωραίο το βιβλίο :)

αγαπημένη μου σκηνή η μεταμοντέρνα γιαγιά! ;-)

ΧΧ

 
Πέμπτη, Μαρτίου 01, 2007 12:52:00 π.μ., Blogger Pegasus είπε...

Dld mou proteineis na pw sth mhtera mou na mou to ferei apo thn Ellada twra pou epistrefei?

 
Κυριακή, Μαρτίου 04, 2007 1:43:00 μ.μ., Blogger Areth είπε...

Μαρκισία μου,
εγώ απλά παρασύρθηκα από τον τίτλο, μα τα παιχνίδια του κυρίου με την αφήγηση και τους αφηγητές ήταν τόσο ευρηματικά, πραγματικά εξεπλάγην ευχάριστα. Χαίρομαι που σας άρρεσε:)

Γιατρέ μου,
εσείς τις λάβατε τις λίστες σας ελπίζω,
καλή ανάγνωση:)

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home