<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6653848\x26blogName\x3dLes+soucis+graves\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://lessoucisgraves.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://lessoucisgraves.blogspot.com/\x26vt\x3d-8907436917196501843', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Τετάρτη, Ιανουαρίου 17, 2007

"...εσύ να πίνεις το κρασί κι εγώ να πλέω μέσα..."

Χο χο χο...
Ποιον θα σύρω μαζί μου στην Άλλη Όχθη το άλλο Σάββατο...;

10 Comments:

Τετάρτη, Ιανουαρίου 17, 2007 7:46:00 μ.μ., Blogger Ttallou είπε...

Ω, ρε μάνα μου, τραγούδι!!!

Τι είναι, Μάνη;

 
Τετάρτη, Ιανουαρίου 17, 2007 7:49:00 μ.μ., Blogger Areth είπε...

Ήπειρος.
Κάτι θείτσες (sic) από την Άνω Δερόπολη, έρχονται το άλλο Σάββατο για μια παράσταση στην Άλλη Όχθη...
Δεν έχω λόγια, ειλικρινά.

 
Τετάρτη, Ιανουαρίου 17, 2007 9:47:00 μ.μ., Blogger Ttallou είπε...

Εμ, χωρίς παρεξήγηση, αλλά νομίζω ότι μπορείς μόνο να σύρεις κάποιον που σε έβλαψε στο παρελθόν.
Εμένα τουλάχιστον μου προκαλούν πονοκέφαλο μετά από κάποιες ώρες (sic)!

 
Πέμπτη, Ιανουαρίου 18, 2007 1:56:00 π.μ., Blogger analogio είπε...

χμ..δεν μπορεις να φανταστεις ποσο πολυ θα ηθελα να σειρεις και εμενα να ακουσουμε πατριδα.

δυστυχως το αλλο σαββατο θα περναω τις τελευταιες μερες του μαρτυριου μου.

θα περιμενω ομως λεπτομεριες ε..και αν σου ειναι ευκολο ηχιτικες λεπτομεριες (sic).

 
Πέμπτη, Ιανουαρίου 18, 2007 1:58:00 π.μ., Blogger analogio είπε...

συγγνωμη για τα ορθογραφικα. ειναι αργα και εχω παραδωσει πνευμα :(

 
Τρίτη, Ιανουαρίου 23, 2007 2:17:00 μ.μ., Blogger τέλσον είπε...

θα φώναζα, εμένα...εμένα αλλά άντε στο διάτανο πρωινιάτικα... το κάνεις επίτηδες ρε για να μου την σπάσεις;;;

:ο(

να μου στείλεις στιγμιότυπα....

 
Τρίτη, Ιανουαρίου 23, 2007 11:58:00 μ.μ., Blogger Areth είπε...

ttallou μου,
γι'αυτή τη μουσική έχω την αίσθηση ότι είτε σ'αρέσει είτε δε σ'αρέσει, κάτι μεσαίο είναι καθαρά ανοχή αποκτειθείσα λόγω εκπαίδευσης του αυτιού, σε καταλαβαίνω απόλυτα, έχω σύρει σε ολόκληρη συναυλία άνθρωπο που ακούει ambient metal και για κάποιο λόγο -αγνωστο-μου μιλά ακόμη:)ένιωσα φριχτά, έχεις δίκιο.

κυρα-δασκάλα,
μη στεναχωριέσαι, το καλοκαίρι θα πάρουμε τα βουνά και θα τραγουδαμε τρώγοντας και πίνοντας ίσαμε το πρωί:)

τέλσον,
εσένα ποιος σου είπε να αφήσεις τον ωραίο σου πλάτανο;δεν το λέω επίτηδες, αλλά ξέρεις ότι αυτά τα ζεις μόνο από μέσα;)

 
Πέμπτη, Ιανουαρίου 25, 2007 3:18:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος είπε...

Μόλις πρωτοδιάβασα το ποστ, ένα μεταφυσικό ρίγος διαπέρασε τη ραχοκοκκαλιά μου... Και, δε σου κρύβω, πως το σμπαραλιασμένο μου μυαλό, μετανάστευσε για λίγο στη ''Μικρή Ραλλού'': ''[...] Κι ο Χάροντας σα φίδι/ τραβάει την κοπελιά/ σ' αγύριστο ταξίδι,/ σ' ανήλιαγη σπηλιά. [...]''... Ύστερα, όμως, ανατρέχοντας στα λινκάκια, ήρθα κάπως στα συγκαλά μου... :-)

Υ.Γ.: Μα, τέλος πάντων, να μη βρεθεί ούτε ένας να σου υποσχεθεί, διαρρηγνύοντας τα ιμάτιά του, πως θα σ' ακολουθούσε και μέχρι την Κόλαση; :-)

 
Πέμπτη, Ιανουαρίου 25, 2007 3:19:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος είπε...

Σάκης, από πάνω...

 
Κυριακή, Ιανουαρίου 28, 2007 2:15:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος είπε...

δεν πήγα, Σάκη..

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home