<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6653848\x26blogName\x3dLes+soucis+graves\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://lessoucisgraves.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://lessoucisgraves.blogspot.com/\x26vt\x3d-8907436917196501843', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Τετάρτη, Δεκεμβρίου 15, 2004

Απόψε είναι η τελευταία σου ευκαιρία να με σώσεις.
Διαφορετικά μ' έχασες. Όμως καλά να πάθεις.
Σου αξίζει. Εγώ μ'έχω χασει από καιρό.
Καιρός ήταν να με χάσεις κι εσύ.

8 Comments:

Τετάρτη, Δεκεμβρίου 15, 2004 4:57:00 μ.μ., Blogger boyblue είπε...

and then?
you WILL save yourself..
wontcha?

 
Τετάρτη, Δεκεμβρίου 15, 2004 7:09:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος είπε...

"Απόψε όλα σκορπισμένα, άσε τα φώτα αναμμένα
πάνω σε κλίμακα μποφόρ, μετρώ της ήττας μου το σκορ
Λόγια φιλιά γυαλιά σπασμένα, στα χέρια μου τα τρελαμένα
κι αν είναι αργά να σε κερδίσω, είναι νωρίς να κάνω πίσω.."

 
Πέμπτη, Δεκεμβρίου 16, 2004 12:16:00 π.μ., Blogger Areth είπε...

"3 Φεβρουαρίου

Μου γράφεις: « αγάπησε τη μοναξιά σου». Τώρα δε μπορώ ν' αγαπήσω τίποτε γιατί δεν αγαπώ τον εαυτό μου. Θα τον έπαιζα κορόνα γράμματα σε πρώτη ευκαιρία."

 
Παρασκευή, Δεκεμβρίου 17, 2004 7:46:00 π.μ., Blogger Areth είπε...

Αγαπητή Έλια,
(ειλικρινώς αγαπητή)

Η αντίληψη του ίσαμ’ εδώ βίου μου, πιθανά λανθασμένα, δε μου έχει σχηματίσει καθόλου το πορτραίτο της κυριαρχίας των διεκδικήσεων. Κάθε άλλο, και για να μην πω πως ό,τι έχω θεωρώ πως είναι χαρισμένο και σε σοκάρω, ας αρκεστώ στη δήλωση μιας πίστης ότι τα μεγαλύτερα είναι συνηθέστερα τα δωρισμένα.
Όσο για τους κόπους της ζωής, επαυξάνω…και χείρα κίνει. Αλλά για μένα ως εκεί.
Για όλα τ' άλλα, όπως θα λεγε και η Ντένη Μαρκορά, η απάντησή μου είναι ίσως και αυτό είναι οριστικό.:)

 
Παρασκευή, Δεκεμβρίου 17, 2004 2:54:00 μ.μ., Blogger Taflinel είπε...

Πέστα, χρυσόστομη... ;)

 
Παρασκευή, Ιανουαρίου 14, 2005 5:05:00 μ.μ., Blogger dystropoppygus είπε...

πρώτη φορά σήμερα σε βλέπω

 
Κυριακή, Φεβρουαρίου 06, 2005 2:16:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος είπε...

"Οποιος ξεχνάει χάνεται,ραγίζει όποιος θυμάται.."-Σ.Μ
-Ραγίζω.Χάσου(πρίν με χάσω)-

 
Κυριακή, Φεβρουαρίου 06, 2005 2:19:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος είπε...

"Οποιος ξεχνάει χάνεται,ραγίζει όποιος θυμάται..."-Σ.Μ
Ραγίζω.Χάσου.Πρίν με χάσω.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home