<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6653848\x26blogName\x3dLes+soucis+graves\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://lessoucisgraves.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://lessoucisgraves.blogspot.com/\x26vt\x3d-8907436917196501843', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Τετάρτη, Αυγούστου 24, 2005

«ώρες μου χρωματιστές, σφιγμένες οι γροθιές…»

Είμαι στριμωγμένη στη γωνία του Αυγούστου με τα μάτια ορθάνοιχτα να κοιτάν να κλείσουν όλον αυτόν τον τεράστιο κόσμο.
Που είναι πολύ μεγαλύτερος από το μικρόκοσμο των προσωπικών μου θυμισμάτων και το νεαρό μου σώμα των αναιδών τολμημάτων.
Το φεγγαράκι τρώγεται και τα φώτα στη μαρίνα της Φρεαττύδας είναι κατακίτρινα. «Ανάσα ωκεανού». Ανάσα.
Κάθομαι πίσω, κλείνω τις εξόδους και πληρώνομαι. Κλείνω μάτια, αναπνέω και γεμίζω. Αγάπη. Θα μου πεις τώρα ότι αυθυποβάλλομαι. Εσύ μιλάς για σχήματα κι εγώ για μεγέθη. Και δε γίνεται η σούμα. Δεν πειράζει, δε θα παίξουμε. Τράβα πνίξου μέσα στη γυάλα με την αγάπη. Στο λέω όσο πιο σκληρά μπορώ. Όχι για να συνεννοηθούμε, για να ζήσουμε. Καθένας τη ζωή που του δώσανε.
Καμιά γεωγραφία δε βασανίζει τώρα το μυαλό μου.
Βαθιά εισπνοή. Σε λίγο θα σταθώ όρθια και θα προσπαθώ να τα αγαπάω όλα. Να ξυπνάω στη σωστή μου διάσταση, να σιωπώ στη σωστή μου διάσταση, να σε αγαπάω στη σωστή μου διάσταση.

Να αγαπάω.
You know…?
Μην απαντάς σ’ εμένα, σ’ εσένα πες το.
Κι εγώ σ' εμένα το λέω.

3 Comments:

Πέμπτη, Αυγούστου 25, 2005 12:54:00 μ.μ., Blogger Stefanos είπε...

Δυστυχώς είμαι πολύ νηφάλιος για να το καταλάβω και πολυ δειλός για να το εφαρμόσω :)

 
Παρασκευή, Αυγούστου 26, 2005 1:11:00 π.μ., Blogger Areth είπε...

Αν μπορώ να το λέω για να το ακούω, έστω εγώ, κάθε φορά που δυσπιστώ είναι κέρδος, αρκεί για δια βίου χαμόγελα, ανοίγεις την αγκαλιά για χαμογελαστές αγάπες.
Κλαίουσα, η αγάπη δεν είναι ντόπα, θέλει τόλμη, χρειάζεται δύναμη, αλλά η βουτιά είναι αμοιβή. Λάθος, είναι ο δρόμος και ο προορισμός μαζί. Και τη διαλέγεις εσύ, αλλιώς δεν έχει νόημα. Όποιος και να σε σπρώχνει.
Estarian, μην ντρέπεστε, δεν είστε ο μόνος, πιείτε κάτι συμβολικά,για το καλό, και πάρτε μια βαθειά ανάσα. Θα σας δώσουμε χρόνο να καταλάβετε, αφού αγαπήσετε. Δειλοί είμαστε όλοι, σαν τα πιτσιρίκια που δεν αφήνουν το κορμάκι τους στον πατέρα τους να τους μάθει να κολυμπάν.
Φίλε, ("ποιος είσαι, φίλε...;"(8))η Αθήνα είναι ο τόπος που κουβαλάω, είναι ο δικός μου άνθρωπος που κουβαλάω και δε μου λείπει παρ' όλο που λείπω. Και το φεγγαράκι... είναι πάντα όπως ακριβώς το κοιτάζεις, κάθε φορά αλλιώτικο, πάνω από τα βράχια της Πειραϊκής, πάνω απ' τα κίτρινα φώτα, ακριβώς στη σωστή του διάσταση.

 
Παρασκευή, Αυγούστου 26, 2005 6:07:00 μ.μ., Blogger Ektwras είπε...

me myself and I nothing more nothing less...

but how I can survive ?

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home